Saturday, May 15, 2010

Try Guna Kaki Kanan dan Tangan Kanan

Ahhhaaaiii~~~




Geng.. nak cuba tak? hehehe *sengeh cam kerang mulut busuk*

Ni best... tryla dalam 2 saat je.. try tau... Korang mesti tak percaya ni.. Ni dibuktikan oleh "Orthopedic Surgeon"..

Apakah?

Nanti mesti kamu orang tak percaya dan nak try lagi.. try lagi.. try lagi..try lagi..try lagi.. Ohe hey.. Cukup2 ..nafas anda berbau.. hehehhe (cam iklan plak dah).

Apakah?

Kebenaran yang menakjubkan. Sebenarnya hotak kita ni telah di program oleh Allah s.w.t ... Try ok..


1. Time bos tak de ke boleh korang lakukan. Cuba korang letak kaki kananmu di lantai.. tapi jangan jejak sangat.. biarkan macam tergantung sikit..sikit je tau... aaaaa..pandai pun.. Sekarang buat bulatan kecil mengikut arah jam menggunakan kaki kanan tadi..

2. Sementara anda melakukan bulatan kaki tu, angkat tangan kanan kamu orang di udara dan lukiskan no 6..cam kat dlm gambar bawah nih..
Haaaaaaaaaaaaaaaa... *terkejut x? =)


Kaki kamu orang dah bertukar arahkan... Kan haku dah kata.. (diamla Daleela) Xpayahla kamu orang paksa..memang tak bolehkan kan kan kan... (Sila gelakkan diri kamu orang tuh yang dah terkena hahahaha).


Ketibaan yang tiba-tiba : Bila En A nak ambil pic haku ni? Aku nak wat entry Digi BlackBerry tuh... Tido je keje nye..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails