Monday, May 3, 2010

BaB MakaN MemAnG SUka & LajU (Part 2)

Ahaaiiii~~~

Anda masih dalam Rancangaaaaaaaaaan.... Ketuk-ketuk kuali buruk Chef Nora (Kazenku)... (Tepuk tangan kuat sikit). *cam org gilo je haku ni..hehheheh*. Hari ini kita akan belajar memasak macaroni **** blink****(sebenarnye den xhengat nama resepi ni.. ampun Chef =) hehehe)


Masukkan bawang putih yang telah di cincang baek punya~ bersama planta


Kemudian masukkan hirisan cili merah yang di buang biji nya..


Kemudian masukkan hirisan ayam yang kecik je (kalo besar takut xcukup) dan juga kiub pati ayam Knor 2 biji untuk hasil yang 'SUPERB'..


Kemudian masukkanla macaroni yang kembang semangkuk cam tuan yang masak ni...


Tadaaa..... siap sudah....


Jangan lupa berjumpa lagi dalam Rancanggaaaaaaaaannn ...Ko sebutla sendiri ...hehhehehe bersama saya...

Bukanlah... ini adik Chef Nora, Nurse Nurul... oppss terlebey sudah..hehehe =)

Inilah Chef Nora yang sebenarnya...

Yang berbaju merah inila Chef Nora... =)

P/S : Sekiranya anda terlihat tanda ~ maksudnya anda perlu menyanyi mengikut harkatnya.. =) ahaks..gua dah fening...En. A kata entriku mengarut selalu.. hehehhe

4 comments:

princeduyong said...

teruskan memasak...nak sikit..

a d r e y n i e e l i s y a said...

pas cakap tanda ~perlu nyanyi..

terus aku g cari tanda tuh..
aku baca balik...
dengan menyanyi..
hihihih

ardinihumaira said...

sedapnya makaroni! sukaaa!sukaaa!

nabilah_2908 said...

nyum...nyum...

sabar jer la bila tgk makaroni dgn ayam tu...mmg tgh lapar ni..tp tak boleh makan...huhu...


slm kenal dari nabilah.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails