Tuesday, May 18, 2010

Fuuhhh~~ Selongkar beg siapa?

Ahhhaaaiii~~~

Selongkar beg murah aku lah. Kira nak bayar hutang Yaya a.k.a Bonda yang dengan rajin dan ringan macam plastik mengetag mengenai beg. Ye Yaya adalah designer plastik-plastik yang ada kat sekeliling korang tuh. Pandang kanan--->> adakan botol milo tuh.. Pandang kiri<<----- Adakan pinggan KFC tuh...Dialah yang design.. Milo tu.. korang ambil ofisnya kan.. uiisshh tak ada kene mengena hehheehhe..


Acehh macam artis ke? Hapakebenda yang kamu merepek ni Daleela.. Macam cleaner je.. sudah..

Kita mulakan dari kiri di atas kemudian turun ke bawah dan naik semula seperti membuat pusingan lawan arah jam. Mulai kira 1,2,3,4... ehh bukan waktu senaman ni Daleela oii..

1. Bekas spek - kegunaannya dah tentu leta spek la ngooiii. Kalau dah buka contact lens. Spek akan di pakaikan di mata supaya orang yang rabun ini kembali nampak dunia..

2. Solutions dan contact lens - guna bila perlu

3. Make up - Barang wajib ni baiii..

4. Set sudu, garfu & c/stick - Apasal gelak? Nak kata orang gemuk memang bawa macam nila tu kan.. tak pun.. Yaya pun bawa gak sudu n garfu.. =)

5. HP dummy - Kadang2 kene block pun kene bawa juga.. wallpaper xtahan tuh..bajet artis..hehhehe

6. Wanita - Apakah? pikirla sendiri.. hehehehe bila kecemasan tak payah panggil ambulans, 999 or bomba.. pakai je stayfree..al maklumla lum melekat lagi..

7. Wallet - Penuh dengan resit tapi duit tak ada ni baii..hhehehe

8. Camera - Papparazila katakan.. fully utilised la..


Ketibaan yang tiba-tiba : Malam tadi tak boleh tidurla... ERmmm...

4 comments:

yaya+frdz+auf said...

nampak sgt kite kuat makan ade sudu garfu....hahahaha

hakimfaridzul said...

wah!!!

set sudu garfu lagi!!!

safiyyahosman said...

hhihihihihihh...
sudu garfu..:)

Anonymous said...

hhaaaa, sudu dan garfu???...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails