Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 31, 2010

Menghadiri Kelas Tutorial Blog.Ariff

Ahhhaaaiii~~~

Seminggu tak berupdate.. hehheheh Ada ke orang yang menunggu entriku ini. Adakah orang kesah? Seminggu jugalah sebenarnya diri  ini mengupdatekan diri dengan tutorial Blog.Ariff. Baru ada masa nak selak semua topik dan baca perlahan-lahan. Paling menarik tertarik minat aku menghadiri kelas tutorial Blog.Ariff ialah BUAt BLOG DENGAN BLOGSPOT. Cikgu Arif ajar buat template ala-ala wordpress gitu. Amacam suka tak??? Kadang-kadang macam geli pula hari-hari nak pandang pink ..So inilah hasil wordpress theme aku.. hehehhe gatalkan...

Tapi ada juga lah masalah, bila baru belajar mestilah ada kekangannya.. Bila pergi themecraft.net seperti yang dicadangkan cikgi Ariff ni, xjadi pulak template aku.. Tapi dengan usaha keras si pekebul kecil aku ini aku dah jumpa bloggerstyles yang sebiji ada juga dalam themecraft.net. Selepas itu terlebih rajin pulak nak tukar kod HTML yang dah lama aku tak berpinar mata memandang tu. Dengan ingat-ingat lupa ilmu yang belajar waktu diploma dulu, berjaya juga aku menukar kod HTML itu.. Bangga pulak sekejap.. untuk kepuasan diri je yek..bukan untuk tunjuk kat korang..*Haaaa....nampak dah korang senyum kambing* hahaahahh takat tukar 2,3 line apalah sangat Daleela oii... orang lain lagi hebat.. betul3..tahniah kepad anda.. 

Nasiblah kelas tutorial Ariff ni free dan cikgunya hensem.. hehhehehe. Kalaulah waktu belajar dulu cikgu yang ajar kelas tutorial ni hensem macam..........mesti aku tak ponteng kelas.. =)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails