Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 20, 2010

Penemu Jodoh

Ahhaaiii~~~

Reveal the secret..hehehhe kesah ke? Ni nak tunjuk orang yang bertanggungjawab menemukan aku dan En. A. iaitu En. Faizal sengal ni.... akhirnya berkahwin jugak ko eh...Ingat lagi time study dulu, Faizal kata "Nanti aku nak beli bas, senang bawa anak-anak dan kwn2 g cuti sesama... hahahahah". Harap2 impian kau jadi kenyataanlah yek En. Faizal yang tidak berambut ni...aku nak ikut...



Selamat pengantin baru.. Semoga banyak-banyaklah bersabar ye En. Faizal.. Jumpa kau di kenduri di Ampang nanti..

Faizal ni jiran En. A.. ala-ala.. kawan sepermainan lah ni.. budak-budak nakal yang curi kasut, budak-budak nakal yang kene kejar basikal, budak-budak nakal yang selalu bertandang ke rumah GF kwn2 time raya..Adik faizal pun kwn baik adik ipar aku...nge ngeh ngeh..

Faizal juga ialah kawan 1 course aku time belajar dulu..Selalu je 1 kumpulan buat kerja..Dulu pernah lepas aku gagal dalam 'chenta', Faizal tegur aku "Kenapa aku tengok kau ni berserabut je".....Dari situla dia ni pandai-pandai kenalkan aku ngan En. A.. mula-mula malas gak nak layan... hehheheh 

Kalau dah jodoh...

Ketibaan yang tiba-tiba : Buat tatapan teman-teman yang tak di jemput...hahahhaha sabar eh.. nanti aku buat liputan lagi.. 

2 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

selamat pengantin baruu :)

Daleela said...

Miss lolly 1st time singgahkan.. akhirnya....huauhauauuaua toche. toche...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails