Friday, April 16, 2010

TaGIh SimpaTi SiApa YG MengerTI..hukhukhuk


Lokasi kejadian : *******

SM : Ko g jgn2 naik keta eh TP?

TP : A ah. Gembira aku... Nape ko x ikut mama? Selalu mama bawa ko..

SM : Ko x nampak mata aku tercabut dr LUBANG x? Ko nampak x? (Anginnnn!!!!!)

TP : Ape kene mengena ngan aku pulak.. Bukan salah aku.. Itu salah kaki mama kan???kan??

SM : Memangla salah kaki mama sebb kaki mama besr pastu jalan ganas plak tu. Sakit aku.. tp aku xmarah sgt dgn kaki sbb kami adik beradik.. Kami bengang ngan ko...

TP : Asal plak? Ko dah mula la tu.... korang berdua punye hal..ade aku kesah..har har har har...

SM : Mama suruh ko betulkan aku kan, ko ngadu kat papa ko sakit bile papa guna garfu.. ENgko ni xkesian kan mamakan...

TP : (_^-*)_ Ade aku kesah..

SM : Ko ni xkesian kat mamakan... ko dahla selalu pegang2 mama, sian kat mama.. picit sana, urut situ.. mama diam je.. pagi2 mama pegang ko sblm g keje.. ko dah la berbulu..kadang2 mama xde masa, tp mama cabut jg bulu ko.. Tolongla betulkan aku...Kalau mama xpakai aku, mama nampak pendek...paham x?

TP : Yela.. skrg ni mama pakai ape?

SM: Mama pakai pinky. Pinky pendek, xcantik plak.. bila mama pakai dah macam cleaner the gardens. Sian mama kan?

TP : Ok2..nanti aku pujuk Papa..

SM : Mari kite sama2 doa agar Papa baca entri ni.. *************** Amin...

TP : Amin .... (habisla sakit balik aku nanti, masuk ni dah 5 kali tercabut, hari tu kat kedah pon tercabut lg..nape mama xbeli je yg baru ni...huuuiiissshhh)...
Weii ko dah la selipar.. mane leh baca doa.. Akukan tangan leh tadah baca doa...


p/s wuuiissshh selipar size 7 ni..karang masak wat lunch weekend baru tau..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails