Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 19, 2010

FuLL WeeKenD... Fuuhhhhh!!!! (Ala2 Awal Shari...)

SABTU, 16.4.2010


Tempat kejadian : 10th Floor The Gardens , 10.00 a.m. to 11.00 a.m.
Tajuk : Perasmian tingkat 10 untuk SUB TaxGovernance.com dan Boardroom.com


Yesss!!! kene bangun awal di hari Sabtu... sapa yg suka kan? P apakan daya, kerana kepingin mendapat tempat sendiri, seteleah 2 bln berpindah randah duduk tempat org. Pagi2 lagi aku xwat pon breakfast cam besa tuk En.A, aku penat sgt semlm wat aktiviti suami isteri hahahhaha berusaha memperkambangkan ZURIAT.. lg pon die dengan "SENGAJA" memadam alarm ku sampai kami berdua terlajak subuh gajah... Setelah gado kecil sebb berebut bilik air, kami pun bertolak nak ke ofis ku, p kami breakfast Mc D drive thru dengan harga RM17.80...dlm iklan cakap lain.. huhuhuuhuh sgt menyesal ye kawan2.. mcm ambil lunch. Baik aku tapau roti kat petronas. Ni adalah kali pertama n terakhirla aku breakfast kat Mc D...


Xrasa bebaloi2 pun breakfast dgn harga RM17.80...

Aku sampai di The Gardens, lepak2 jap ngan officemate dan 'keri' tangkap gambo.. Untuk pengetahuan semua, aku keje kat UHY (Audit firm) skrg aku malas nak sorok2 dah... xkuase mak nak layan dieorg tuh...hahahha UHY ada sewa 2 floor, ofis asalnya di tgkat 11 (SUB Audit, Advisory dan Admin).. dan yg terbaru di tgkat 10 utk SUB Tax dan Secretarial. Sementara tunggu "BOS COMEL" aku dtg.....layan tgkap gambar....

Steven ni genius yg sumenye boleh...


Ini perempuan baju biru xmo tangkap gambo..tu muke die cam xrela je..

View dr ofis ku yg xsiap lg...


Ngah dok 'keri' tangkap gambo, "BOSS COMEL" pon dtg utk merasmikan, mereka pilih tarikh hr sabtu sbb katanya ada ONG....bg aku memang ONGla sebb dapat ANGPAU hahahahahahah cover balik duit Mc D td kan En.A? Dengan ini di persilakan Mr Tee untuk membuka kainnya (Baca gaya Samivellu) hahahahah

Tarik....



Kemudian mesti ada aktiviti2 seperti minum dan minum air yang HALAL ye...

Kemudian cam besa..menyambung aktiviti menangkap gamba... Ko mesti tertanye2 nape plak aku sibuk pakai  blaser beriye2.. bukan ape.. tdkan dah melantak Mc D.. mestila perut dah kedepan.. kasi cover skit... Jgn salah paham, bukan nak gile kuase..heheehhe
SUB Tax dan Secretarial


SUB Tax...


Yesss!! ni tempat baru aku dkt dgn mesin photostat dan entrance door.. tp lum siap sepenuhnya ni... sbb xletak partition lg... Harap bersabar Daleela....yg penting keje...

Pastu dengan sengaja "LAMBAT" En. A dtg ambil aku.. ada angin monsoon barat daya jugala bila dah lambatkan... aku dah cam jaga kat The Gardens tu la pulak bila aku terpakse tunggu lebih kurang 1 jam lamanye... Sabar Daleela...

Selepas selesai aktiviti di atas aku balik rumah buat aktiviti suri rumah tangga dgn membasuh baju utk seminggu... hhaaaaaaaaa hadapkan... sapu2 dan mop2 dan layan Nasi Kukus yg dibeli oleh En. A untuk pujuk Angin Monsun Barat Daya aku... hehehheehehhe



SABTU, 16.4.2010

Tempat kejadian : Pandan Indah , 8.30 p.m. - 1.00 p.m.
Tajuk : Beramah mesra dan melawat sedara mara En. A


Malam g jumpe si kecik ni kat rumah Hasinah (sepupu En. A)....







Afiq yang comel dan bijak....


Waaargghhhh... Dieorg berdua ni bakal menerima adik yg ke 4 yee... huhuhuhuhuhuh.. aku hanya mampu berdoa jek..


AHAD, 18.04.2010

Lokasi kejadian : Rumahku Surgaku,  12:00 p.m. - 6:30 p.m.
Tajuk : House Warming

Seperti yg ditunggu2 sampai sakit pala otak aku pikir ape yg nak bg dierog mkn, Sassaroots (Geng2 time skolah teknik) telah menghadirkan diri untuk majlis "Panaskan Rumah Ameer dan Daleela". Dgn menu yg xseberapa, aku sgt gembira melihat kwn2ku menambah nasi.....seb baek korang tambah, kalo x sapa nak habiskan semua nasi dan lauk pauk tuh...

Antara menu cincaiku.. huhuhuh malu akak, nyahh....:
Pembuka selera : Cheese cake carefour hahhahah
Menu utama : Tomyam, ayam masak kunyit, ikan cencaru sumbat bakar, kangkung dan ulam..
Pencuci mulut : Ais krim

Geng pertama yg sebat kangkung sampai habis..hehehhe kangkung tu terbeli sikit plak.. aduiishh maaf ye geng trip ke2(Nina dan Syed) dan ke3(Along dan aku) :

Sessi membuli Izul kot time ni..hahahah Kemungkinan besar menjadi adik ipar Yaya... hahahhaha
-
-
-
Mamat di bawah ni paling awal sekali sampai jam 11:50 a.m. dgn bantuan GPS... P dah kepenatan tunggu yg lain sampai 'tergolek dog' dgn chumelnya......see.......

Auf yang jambu.... Cute...

Then, setelah semua hadir.. Sessi gelak2 dak sekolah, sessi ibu2 dan sessi isteri dan suami2 pon berlangsungla....Dak2 laki pura2 layan TV yg xde Astro tu... Kaum ibu2, isteri2 dan Gugurl dok dlm bilikku...haahahah menganyam ketupat. Segala suku kata dan ayat2 seperti... waktu subur, menghonggah, perut, baby, dara dan sebagainya. hahahhaha dimana ayat2 tersebut semestinya menakutkan bg ALong dan Dyana..hhehhehehe



Dan sebelum balik semestinya.. snap 2.. So sorry to Syed dan Syarina (Mama) lupe nak tangkap sesama.. Coz dieorg balik awal sikit.. sikit je... awal 1/2 jam... ANYWAY thanx for coming ya..Syed, Mama dan Along xmakan Aiskrim ke?

Auf pandang sini la.......die dok suka tgk TV hehehhe

Really have a nice day... Yg xjoin tu... Next time leh join k..Maybe hr raya kite mkn2 lg..


p/s : Ajaib.. En. A xmenjamah ape2 pon makanan... malu la tuh...




1 comments:

saya yg tak dapat icecream said...

tak makan aiskrim pun.. .tkde atas meja pun???
tak aci... belanja double dutch!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails