Wednesday, April 28, 2010

Sapa kata barang kat The Gardens mahal???

Serius.. mana ada mahal.. untuk pengetahuan korang yg suka kasut xde tumit leh la g jenguk2 kedai ni.. die selalu wat promo beli 2 pasang RM99. Kelasss gitu.. setiap bulan mcm tu.. cuma die tukar stock je.. ala2 gitu kot tag line kedai dia.. Jgn xtau SITI NURHALIZA PON SUPPORT dowh...(ini serius - nyanyi ala2 wonderpets hehhehe)..
-
-
-
-



Comel x? xpe la...kasut itam tu senang nnt aku pakai time balik keje...xdela mcm cleaner The Gardens je gaya nya..hahahha


Apa yang penting? Beli aja...
Apa yang penting? Pakai aja...

5 comments:

juelee said...

salam singgah.. nanti kene terjah nieee heheh tq for the info...

Miss Lalitha said...

Agreed! The Gardens tu nampak je vogue abis, tp sbnrnyer, byk kedai yg ade sale!

fikaryna said...

cantik la..harga pun berpatutan..the gardens xde di taiping..huhu..

eiza said...

cantik la yg gold tu..
nanti nk beli la...

daleela said...

Marila beli kawan2.. Level 1 dekat dgn TGI friday.. Kalo nak sepasang je kan long, kene ajak kak ema sekalila.. baru dpt RM99. Kalo 1 pair RM69

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails