Wednesday, April 21, 2010

Bila Sang Suami memanjai Isteri....

Tempat Kejadian : The Ship, Kg. Baru

Semalam En. A baru balik dr kursus nya di bangi kot eh... under Hijjaz nye managemant yg lebih di kenali sgb SPIES.... Tetibe je nak ajak g mkn chiken chop.. Lama dah kami tak makan chicken chop..hehhehe (semuanya dah lama xmknkan...hahahah) Aduuiiisshh.. Dah la nak masuk kategori ujung bulan ni En. A xkan nak g mkn luar gak...Kalo dah tekak nak mkn xleh nak tahan2 kan.. hehhehehe....

Sambil makan tu cam biasala mestila En. A dgn "ghairahnya" menceritakan pengalaman manisnya (ceeehhh) ketika berkursus.. aku igt semuanya p malas nak huraikan pepanjang..sebb masuk bab spritual, intektual, emosi, fizikal...erm..erm.. tol ke... tp aku paling igt soalan ni....


Teka-teki (melibatkan phsycology..betul ke ejaan ni?):
"Mama terpaksa seberang ke pulau lain melalui 3 pintu. Mama wajib tau lalu dan pilih 1 pintu dr 3 pintu tuh...dgr bebaik tau...pintu 1. Api yg sgt maraaak.. 2. Harimau menunggu yg xmkn 1 thn 3. 100org gila yg pegang senapang..Mama pilih pintu mana?"

"Mama pilih pintu 3"aku jawab cepat dowh..hehehhe

"Mama ni xnak pikir la.. pikirla.."...

Selepas pura2 pikir dlm 15 saat..."Pintu 3 papa"

"Jawapan Mama salahla...hahahahaha ni soalan budak darjah 6 tau"

Apa agak2nye jawapan tuh...


Penatla pikir...(sebenarnye dah kekenyangan..huaargghh ngantok nak balik cepat..)


Muka penat tunggu jawapan...ngoiiii... sebenarnye ngah usha 'gurl' lain ni...


Jawapan die ade kene mengena dgn ni....
-
-
-
-
-
-

Chicken Chop jawapan die.....betul x?

-
-
-
Hampir tepat...hehheheh
-
-
-
heheeheh Pintu 2. Sebb Harimau tu dah 1 thn xmakan.. agak2 die bleh idup ke? Nggooooiiiii xlogik...patutla standard dak darjah 6 jek..hahahhaha (gurau jek)


2 comments:

sebelas said...

hehehehe...apa punya teka teki daaa :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

Sis-Lin said...

chicken chop? ayooo sabo je ler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails