Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 15, 2010

Tart dan Chicken Roll.. Siapa nak???

Ahhhaaaaiii~~~

Dah makan tengah hari ke kawan-kawan? Dah kenyang bagus.. boleh mula kerja dan berblogging ye tak... Ohe.. mari kita lihat apa yang boleh di isi lagi dalam perut-perut macam stokin itu... Betul tak? Auuw...Kawan-kawan kerana minat yang begitu mendalam terhadap makanan dan kehebatan saya menjaga cafe world, dengan ini saya menadaptasikan keinginan dan minat saya di sini... Saya dengan ini ingin mewar-warkan bahawa BULAN JULAI ini saya sedia menerima tempahan makanan seperti di bawah ini, mari bersama-sama kita mencekedoutnya ...



Ini namanya CHICKEN ROLLS (rasanya sama seperti TWISTER KFC) - sangat kenyang - RM3.50 - minimum order 20 keping

Ini adalah tart telur rapuh dan sedap ye....RM1.60 - minimum order 20 keping


Ini ialah Chiken PAI..sedap ohe... RM 2.50 = minimum order 20 keping



Ini ialah JEM TART (RM2.00) dan CHEESE TART (RM2.00) - minimum order 20 keping

Sekiranya anda ingin melihat menu ini pada masa akan datang, sila klik ke "MY CAFE" di sebelah atas Menu Bar atau di PAGE (side bar) sebelah kanan.

Maklumat tempahan anda akan di paparkan di ORDER HERE.. pastikan anda semak TEMPAHAN anda.

SYARAT-SYARAT lain seperti maklumat penempahan (alamat, no. tel, jumlah tempahan dan jumlah bayaran) cara pembayaran, pengangkutan dan masa penghantaran akan di beritahu dalam jangkamasa terdekat.

Saya juga akan menjual pelbagai lagi edisi makanan yang akan di war-warkan apabila stock sampai.. Saya akan pastikan semua mendapat melihat gambar sebelum anda tempah

Sekiranya anda berminat boleh email kepada saya : nor_daleela@yahoo.com atau tinggalkan 'comment' di tapak 'comment'.

Lots of luv,
Dalee~~


Ketibaan yang tiba-tiba : Makin kenyanglah....

6 comments:

MOFASAD said...

free boleh???


>>__________________<<



...
GUA ADA PERSOALAN, ANDA YANG BAIK HATI BOLEH BAGI JAWAPAN TAK???? PLLZZZZZZ!!!!!!
>>__________<<

hudhud said...

chicken rolls macam sedap. tapi kalau nak tempah kena ambik sendiri ke apa? hehehehe :P

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

yang chicken pai ngan chicken roll tu macam besh aje...dah lapo balik dah ni

Nazz@Purple said...

kalo ke menara TM leh ke wat penghantaran...

Daleela said...

Sedia di hantar ke alamatnye..

Anonymous said...

kenape chicken rolls tu tak rolls pun? hikhikhik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails