Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

Kapal Milik Malaysia Ke GAZA.. siapakah?

Ahhaaii~~

Aku tahu ramai yang blogger tak berapa suka baca isu tentang politik. Tapi kamu semua perlu terbuka minda. Mengetahui apa yang terjadi seisi dunia sekarang. Perlu mengambil tahu tentang masyarakat ISLAM sedunia. Walaupun aku bukan MUSLIM yang baik, kadang-kadang terlepas benda yang wajib tapi dasar perikemanusiaan wajar rasanya aku meluahkan perasaan marah pada ISRAEL.

Malas rasanya nak cerita bagaimana ISRAEL berjaya mencipta TANAH mereka di peta dunia. ISRAEL kaum yang di laknat ALLAH ini sebenarnya di haramkan mereka mempunyai tanah. Tapi ISREAL BINATANG ini memang dasar tak mengenal untung, dah bagi peha nak betis. Hanya setitik tanah boleh menjadi sebidang tanah. Allah dah mengharamkan mereka mempunyai tanah, tapi manusia ingkar dengan perintah ALLAH. Inilah balasannya........

Cuma di awal waktu, sepupu En. A minta bantuan dari kami untuk rakyat palestin..aku sedikit pun tak ragu nak beri sumbangan.. masa itu aku rasa 2 bulan yang lepas. Dia ada bercerita dengan aku yang Malaysia akan hantar 2 biji kapal. 1 biji milik Dr. Mahathir (sumbangan peribadi) dan 1 lagi kapal akan di beli apabila dapat bantuan dari rakyat Malaysia. Kak Long begitu gigih mengajak kami JOIN pergerakkan ni. Cuma masa yang tak mengizinkan. Kempen di sana-sini.. tapi aku rasa media masa tak ada pulak nak cover cerita pasal bantuan kemanusiaan ni. Rasanya dalam TV pun aku tak pernah nampak (betulkan aku sekiranya aku salah). Kecuali TV Awani aku jarang tgk...Minta Maaf. Kempen mengenai JIHAD isteri perjuang Palestin di buat di MASJID WILAYAH..dan yang terbaru membabitkan artis-artis di STADIUM SHAH ALAM... tapi jangan haraplah MELODI nak terjahkan... Solat hajat ada di lakukan sebelum Konsert Bantuan Palestin itu di mulakan..Waktu ini ialah FINAL untuk sesiapa yang bagi SUMBANGAN.. dan acara menghantar wakil MALAYSIA ke GAZA..
KAK LONG ada bagitau aku mengenai hasrat BINATANG ISRAEL ini menggila nak menakhluki masjid AQSAR. Ini di sebabkan TANAH di MASJID itu di anggap suci oleh YAHUDI (memang suci pun.. inilah kiblat kita yang pertama) dan sekira mereka dapat menguasai tanah tersebut mereka dapat menakhluk DUNIA...

Kenapa mereka bunuh semua kanak-kanak yang tak berdosa? SEBAB kanak-kanak tersebut telah menghafaz AL-QURAN. Dan janji ALLAh sekiranya ada sesapa umatnya yang menghafaz AL-QURAN dan mengamalkannya dalam kehidupan seharian, ISRAEL tak berjaya dalam misinya menakhluk dunia...
KAK KUJIE ada entri ni juga.. rasanya ramai juga warga blogger cerita pasal ni...SEMUANYA MENUNJUKKAN SIMPATI KITA PADA WAKIL YANG BERJUANG FISABILLILLAH PADA GAZA...
BERSAMA-SAMALAH KITA MENGHANTAR DAN MEMANJATKAN DOA KEPADA ALLAH AGAR WAKIL-WAKIL KE SANA SELAMAT. DAN JUGA MISI KEMANUSIA ITU BERJAYA DAN BEKALAN SAMPAI KE GAZA. AMIIIN...

Ketibaan yang tiba-tiba : Semua yang aku tulis ini adalah hasil penterjemahan kak long pada ku.. aku yakin kak long tak mungkin tipu...sehingga hari ini fakta berapa jumlah sebenar kapal malaysia ke sana tidak di ketahui. Sebab dah lama aku tak jumpa kak long.. nak jumpa jugak ni sebab nak bagi katalog COSWAY.. heheheh

8 comments:

Ayu Firzara said...

Hye, salam singgah...thanx for all the infos....

FTN said...

israel memang pengecut! serang rakyat awam dengan komando.. pengecut!!

Anonymous said...

wowww!!!
Dalee... solute lah dgn somments & writings awk..
saya suke baca blog awk..
Thanks dalee for ur sharing knowledge..
mmuuahh! <3

Kie-yu said...

good info
jum sama2 kita doakan keselamatan sahabat2 islam kita~

Anonymous said...

kalo u all nk tau lebih mendalam pasal palestine u all leh beli buku rahsia palestin aku dh bc 5 tahun lepas kt situ kite akan tau kenapa yahudi nk takluk palestin terutama nye masjidil aqsa .... tajuk die RAHSIA PALESTIN

Daleela said...

Anonymous... dulu2 semua macam xherankan sgt pasal isu palestin ni. tapi selepas aku selalu kene tadah telinga dengar dieorang cerita.. baru jiwa tersentuh...

W3 tOgetHer said...

idup lela.....wei x leh mkn kfc camnie..huhuuh

Daleela said...

W3 jom la makan chicken rice shop..hahhahah bulan ni dapat voucher diskaun..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails