Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 11, 2010

Mesin Doraemon di Ofis

Ahhhaaaiii~~~

Kebiasaannya aku sampai ofis jam 7.20a.m. awal tak? pandai pun.. memang awal gilo.. Tapi bukan aku yang pegang kunci ofis. Kalau dah awal begini xdala maknanya aku sempat bersarapan. Nak menapak ke bawah the Gardens tu pon aku malas. haiisshh unta padang pasir pon tak malas macam aku. Apa yang akan aku buat pagi-pagi ialah menyelungkup ke pantry dan menadah air milo, air teh tarik dan white coffee yang di sediakan. Rugi kalau dah ada kemudahan tapi tidak di gunakan ia tak?

Kamuorang semua pernah tengok tak mesin macam ni? Jangan tipu dowh kata tak pernah.. berlambak ada kat Jusco, Mc D, KeEfchi (KFC)... pagi-pagi kau tipu eh.. Dosa kau dowh.. Mesin ni aku memang suka sangat. Sangat sesuai untuk orang malas dan nak cepat macam aku ni.. Tambahan free.. lagi sedap kan..? Paham...


Marilah kamu orang sama-sama menikmati secara visual aktiviti penyelikupan air di waktu pagi. Weii..syyyhhh jangan bagi tau Karam Sigh nanti dia cover dalam Aduan Rakyat sebab milo selalu habis sebab aku.. hehehhehe =)


Kamu orang lihat ada pelbagai pilihan air di situkan? Tulah... kalau ada air fresh oren best jugakkan.. tak la aku habiskan air milo tu je.. =)



Ohe.. sekarang kita terjah isi dalam perut mesin tu..Kamu orang tengok port milo tu paling besarkan.. hehehehe.. Ok serbuk-serbuk minuman tersebut akan bercampur bersama air dan melalui lorong tiub putih tu..


So air akan memancut seperti di bawah ini.. Selalunya paras minimum dia ialah separuh gelas tu.. oleh yang demikian cuba tekan sekali lagi untuk kepenuhan yang maximum...

Senangkan kalau ada mesin macam ni di rumah, kalau orang datang je tekan... kalau lapar je tekan.. jimat tenaga, jimat jug sebab tidak perlu di basuh. Betulkan??? Sesuai sangat untuk orang yang komited kerja macam aku ni.. hahahahha atau kata yang lebih sesuai ialah pemalas. Karang dalam jam 3. p.m pulak bolehlah layan teh tarik pulak...Tekan je...


Luv,
Dalee~~la


1 comments:

Unknown said...

sape yg tukang refill kalau air tu abis?? hehhee
lagi satu kan. camne air dlm mesin tu leh sedap dari buat sendiri ek?? curious..

leh tak awk tgk sukatan susu, milo & airnya? hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails