Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

Serashi bershama Ameer dan Dalee..

Ahhhaaaii~~~

Rasa mengarut je tengok rancangan serasi bersama tu. Tapi akak nak juga try. Memang mengadakan. Sesiapa rasa nak muntah tu..nah plastik sorang satu. Al-maklumlah nak sambut anniversary 1 tahun. Kot2lah En. Suami masih tak leh jawab soalan2 basic kan... ada yang kena tidur luar sebulan ni..hahahahaha.. seb baik leh jawab semua soalan.

Marilah mengarut bersama......


Sakit kepala ke tgk mcm tu? hehehe sesekali eksesais, ape salahnya....

Muntah darah ke weeiii... (T_T). Sorry takleh nak derma darah, akak ada penyakit darah bulan sabit.
Akak sebenarnya malu dengan video ni. Kenapa pulak gaya percakapan akak macam nak buat video untuk rancangan kanak2. Eeeeee... baru akak teringat, time diploma dulu akak dan best friend akak ada buat software untuk kanak2 (project dip). Bajet suara sedap, dubbing sekali suara sendiri. Sebiji macam tu bunyi nye... Sekali terbawa2 pulak sampai sekarang.

Sebenarnya perhubungan akak dengan Encik Suami ni lebih kepada besf friend.. apa2 pun boleh cerita, apa2 pun boleh gurau tapi akak masih tahu batas2 seorang isteri. Kehidupan yang lebih lengkap bila kami bersama. Aceh...Kalau ada penambahan ahli keluarga lagi2 lah lengkap. Tapi Allah lebih mengetahui segalanya. Paham.[emosi]
Kepada anda semua yang telah datang pada majlis perkahwinan akak setahun yg lalu, akak ucapkan terima kasih. Tidak lupa terima kasih juga kepada teman yang sentiasa mendoakan yang baik untuk kami..


Lots of luv,
Dalee~~





5 comments:

mama affan said...

dalee..alolo..tiutnya..:)

~ NANA ~ said...

sweet :)

yaya+frdz+auf said...

daleee..... lawakkk weii... hahaha... muka ameer terpaksa gile jwb soklan. hahaha

abigemok said...

ahaha. comel2 :)

Dr Farra Jumuddin said...

heeee~cute la korang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails