Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

3ply celebration

Ahhaaiii~~

Selamat hari lahir yang dah basi, sekarang saya baru nak cerita. Saya bukan nak cerita pasal kegembiraan dapat makan ye kali ini. Saya nak cerita dan nak membanggakan organiser2 untuk besday party ini... Oyoo.. saya sangat happy okies dokies.Oowhh.. lupa nak bagitahu..ini adalah besday party kazenku dan anak2 buah belah mak den yg nogori 9 tu. Mereka ini sangatlah pandai menyusun tarikh kerana lahir pada tarikd yg agak berhampiran dalam bulan yang sama.

Dari kiri : Iman (kazen) + Cik Dah (Untieku)+Atuf (Anak Buah) + Kak yong (Kazenku) + Aqil (Anak buah) + Farah (Kazenku)

Poyokan diaorang nak pakai baju merah bagai (den jeles sebonar aih..). Cik Dah is my IDOL ni kan telah melahirkan Iman di London. Iman dulu tak pandai sangat cakap Melayu, sekarang dah pandai cakap. Baru balik ke Malaysia sebulan yang lepas. Kak yong yang tengah tu pulak merangkap chef yang sarat mengandung anak ke-2, dan Farah pula telah melahirkan Aqil anak ke-3 nya dan selalu menang peraduan macam2. Bertuah. (Jeles lagi boleh?) 

Mereka antara organiser besday party ini ye. Ni nak cerita menariknya besday party ini ialah selain dari kami yang di jemput hadir ini memberi hadiah untuk ketiga2 budak2 di atas itu... tengok....sakan

Bakul siap tulis nama tuh.. baik punya...xpenah meraso camni. Sian den.

Kami juga di beri peluang untuk memenangi pelbagai hadiah tauuuuu.. tapi mengikut nasiblah. En. A selalu kata saya malang. Takpe hari tu saya tak adalah malang sangat yek. Nak tau hadiahnya ape?

Ye.. mereka juga agak tidak sabar menunggukan waktu ini..waktu berpeluang mendapat hadiah. Tengok muntut En.A yang sipi2 itu berbaju kemaja jalur2. Dialah yang paling tak sabar. hehehe.

*
*
*
*
*


Inilah yang di tunggu2 eh.. tak kesahlah hadiah dia tu apa kebenda. Janji den nak monang jugak yo. Selepas majlis doa selamat dan makan2 berlangsung..eh xda gambar makanan. Perkembangan yang baik ni. Ok..sambung. Chef Nora a.k.a kak yong den telah pun mengagihkan nombor tikan yang telah di bomohnya malam tadi.


Apabila dapat je, semua orang terburu2 mengopek dan menyiat untuk melihat nombor2 tersebut. Acara mengopek dan menyiat nombor berlangsung dalam masa 10 minit. Susah jugaklah nak menyiatkannye ye...oo lupa sebab malam sebelumnya kak yong dah jampi. Apabila semua orang ready.....



Hadiah yang menjadi idam-idaman ramai di gantung. Bermulalah segala2 nya....



Kak yong akan memanggil nombor yang ada pada hadiah. Setiap hadiah baik yang besar mahupun yang kecil akan ada nombor. Di mulai dengan hadiah yang besar dan terkecil seterusnya. Apabila nombor di umumkan, baik budak, mak budak, bapak budak, makcik budak, atuk budak dan juga nenek budak pon beriya2 melihat nombor2 yang di beri.

Kesungguhan dan ketekunan akak amatlah di puji...hehehe

Cuba teka hadiah yang bosar2 tu dapat pada siapa? Malas nak main tauuuuuuuu..

Dah cakapkan.. Kalau Farah masuk pertandingan, dia jelah menang weii...

Namun begitu, saya amat bangga memenangi...set bilik tidur.. eh bukan..

Buku mewarna ini... ada juga orang nak jeles.. Mak mertua kak yong (makcik tudung pink). Maaf ye makcik. hehehehe cuba lagi tahun depan.

En. A sangat bertuah kerana tidak memenangi apa2 ye. Harap maklum. Harap2 tahun depan ada cabutan lain pulak ye. Saya sayang semua yang hadir walaupun saya menang buku mewarna. Kepad organizer..majlis ini sangatlah mantop, meletop, dan kebaboo. Gud job.

Lots of luv,
Dalee~~

p/s : Farah ialah tokei Hai-O.. sesiapa yang berminat nak jadi tokey macam dia, bolehlah menghubungi saya ye..






1 comments:

sweetshawl said...

Nice dalee abaya yg ko pakai time wedding eila tue:)
http://sweetshawlcollection.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails