Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

Counting days

Ahhhaaii~~



Senyum dalam debaran. Hahaha. Saya sedang menanti saat2 yang di tunggu. Terima seadanya apa jua keputusan yang telah di takdirkan. Pastinya Allah lebih tahu segala2nya.

Saya juga sedang menanti2 nak pergi majlis kenduri kahwin kawan2. Pening. Kenapa ketibaan yang tiba2.. ramai pula yang kahwin ahad ni. KOPAK. Yang penting, saya di sini mendoakan yang terbaik dan kelancaran semua. 

Titipkan juga doa buat saya. Sekiranya berjaya, saya tidak akan teragak2 berkongsi rahsia kejaayan ini. Andai sebaliknya, saya akan memanjangkan lagi tangga doa kepada yang Maha Esa. InsyaAllah. Amin. 

Lots of luv,
Dalee~~


credit : google - counting days image

1 comments:

Unknown said...

kita sentiasa mendoakan yang terbaik untuk sahabat2 kita.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails