Wednesday, November 17, 2010

Senja Nan Merah Karoks from Both of Us di Aidiladha

Ahhhhaaaaii~~

Untuk ke pertama kalinya saya beraya di rumah mertua (again). Ayah dan ibu telah ke Kelantan meninggalkan diri ini. Tak mau bercerita kenapa tidak pulang beraya mengikut ayah dan ibu, nanti hati yang sakit ini akan bertambah sakit.

Lagu senja nan merah edisi KHAS untuk ayah, ibu, haidie, eizlan, ameen dan siti. Hoh kecek kelate skit..

"we la demo kelik kelate kalu make tu ingat2 ambo rhetek, ambo make nasi minyak ngan lemang jo. Takdo lah kuoh kace ngan ketupa' palah..seye ambo weii.."



video


 Kami ingin mengucapkan selamat hari raya Aidiladha buat semua umat Islam di seluruh dunia nya. Yang mengerjakan haji, ku susuri doa buat semua. InsyaAllah.

Lots of luv,
Dalee~~

P/S : Sorry kualiti video hampeh. web in camera di lappy x function plak.

6 comments:

W3 tOgetHer said...

asal aku dengar suara orng belakang jer...hahahhaha

Daleela said...

aku back up singer je weii.. hhehehe

along said...

awak... sweet gila la.... awww

Yani said...

Dalee asal kelantan ka? dop tahu pung..

Ayuraza said...

haha..masuk you tube ler..
sweet..ore kelate ko ni?
saya org phg..hehe

Daleela said...

Yani : Dalee lahir dan di besarkan kat kl.. ayah orang kelantan..

Ayuraza : adalah darah sikit kelantan.. hehehe malulah nak masuk youtube..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails