Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Jalan-Jalan Cari Makan : Ali Baba's Kebab

Ahhaaaiii~~~

Jumaat yang lepas, selepas balik kerja, saya agak tidak berapa paham kenapa dari Jalan Jelatek hingga ke Jalan Ampang tersangatlah jem ye. Namun, api kemarahan dan ketensionan En. A tidak dapat di bendung tat kala kerata berada betul2 di hadapan Ali Baba's Kebab. Hehehe. Kenapa saya senyum, sebab dah lama saya kepingin mahu makan di sini tauuu..Tindakan En. A teramatlah bijak untuk berenti bagi menyempurnakan solat dan lebih utama ialah nak MAKAN.


Ini dari pintu masuk. Hari tu kami sampai, kebetulan tak ramai lagi orang datang. Macam menteri luar negeri gitu. "Assalamualaikum..." "Waalaikumsalam.."

Ambil kesempatan orang tak ramai, kami buat2 mengada nak try tengok bahagian dalam. Manalah tahu lebih romantis. ahaks. Nyampah ganas tapi dalam hati ada taman. Bila dah jenguk ke dalam tu, agak tidak romantis ye. So cari di luar sahaja ya pun romantis gitu noks.


 Romantiskan. Sekarang saya nak rebut kerusi dengan En. A. Yeahh saya dapat.


 Terserlah keselesaannya. Sementara tunggu order kita juga boleh online. Free wifi ya.

Gedixx ya. Mari makan.

Air ni En. A yang beriya nak minum. Last2 dia order air lain. Air Longan. RM6.

Nasi iran dan kebab. Ermm sodap. RM15.90

 Chicken roll. RM10.90 ++


Saya jarang tunjuk gambar gedik me ngan husband. Ahaks..




Sesiapa nak layan sisha pun best. Dalam jam 9.30 ada tarian Iran. Bolehlah layan. hehehe

Hari yang romantis. Memang nak datang lagi. Kebersihan 5/5, makanan 4/5, services 4/5, parking 5/5. Harga 4/5 (lebih kurang makan nandos).

Try tauuuuu...

Lots of luv,
Dalee~~



2 comments:

mama affan said...

nasi dan kebab..humm..terlur la..huhu..

tempat makan di situ kerusi dia unik yer..

ha..daleela..skang uniform dah x muat..lps bersalin kalau x kecut balik..alamat buat yg baru la..huk2..

Daleela said...

ryna.. time pantang mesti mau pantang tau...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails