Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 24, 2011

Mengeteh Di NZ Wangsa Maju bersama Mak Teh/kembar/Pak Ndak/En. A (Man City vs Man U)


Assalamualaikum dan aahhhaaaiiii~~~~

************************************************



Ok. Gambar di atas tak ada kena mengena dengan cerita kekalahan Man U semalam yang kena bahan 6 - 1. Bukan sepakan penalti ok!!!!! Tapi gambar di atas ada jugak kena mengena dengan Manchester City yang pernah membahankan arsenal sebanyak 8-0. Gambar di atas di ambil waktu Arsenal datang ke Malaysia bulan 7 hari tu... keciwa jugak sebab fabregas xdatang. Ok kita lupakan pasal si Arsengal ni...

Again program ad-hock minggu ini. Mak Teh punya plan ni. Mak Teh akak ni memang penyokong kipas susah mati MAN U. Sangatlah tidak menduga keputusan Mak Teh nak datang ke NZ Wangsa Maju dari Serendah. Kesian tapi Mak Teh bersungguh2. Akak dan En. A, ikutkan aje walaupun kami bukan penyokong kedua2 team. (Arsenal game sama waktu).

Keputusan berembun dari jam 7 hingga 10.30 malam memang julung2 kali akak buat. Dari zaman anak dara akak xpernah nak berembun kat kedai mamak bersama2 kawan. Ooo tapi zaman belajar dulu lepak kat cafe dengan roommate tengok AF.. ngeh ngeh ngeh..


Peminat MAN U memang terkenal dengan 'kefanatikannya'.. nasib baik semalam fan Man City lagi ramai...keadaan pun agak terkawal. ngeh ngeh ngeh.. dulu akak sokong MAN U.. tapi selepas kawen dengan En. A terpaksa tukar Arsenal. Sekarang rasanya nak tukar team ke Man City sebab dieorang memang hebat + ada Samir Nasri (Nasib ko main semalam, kalau x meja dah melambung ok..mail lambung pon xdatang semalam)

Then kesian Mak Teh terpaksa pulang ke Serendah dengan keadaan hampa.. hehehe "Mak Teh silap pilih game lah.. hehehehehe" Dah lah bersinaaarr baju eh..Rasanya next game kalau sabtu kami akan ke Serendah.. lagi best ramai MACHAAAA!!!! (^_^). En. A saya suka lah berembun macam ni, rasa macam ada nafas baru.. heheheh


Lots of luv, 
Dalee~~


1 comments:

Mrs. Ady Firdaus said...

salam singgah BW - tertarik pulak dekat blog nih....menarik suka dan pasti jejak lagi...
jom tengok blog saya pulak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails