Wednesday, December 1, 2010

Sorry saya tak minat berlakon..

Ahhaaiii~~~

Minggu lepas kami pergi ke kenduri kawin kawan sekolah di Batang Berjuntai...haissh bukan dah..sekarang jadi Berjuntai Bestari. Ampun Tuanku.. Tak tahu kata mana? Alahai yang dekat dengan Unisel tulah kan. Owh gambar di atas adalah akibat saya menjaga anak kawan saya. Mak dan pak dia nak makan, maka berlakulah praktikal mummy dalam waktu 1/2 jam. Lama gak kan. Sebab mak pak dia makan pun lama. hehehe. Nasib si syed jr ni tak meragam dan tak berapa nak kesah orang jaga dia. Tapi Syed Affan ni sempatlah bisik kata " Untie ni mangilah.." hehehehe perasan (^_^)

Lepas selesai kenduri kami gerak-gerak khas~ ke KL kembali. Melawat pakcik En. A yang baru selamat pulang dari tempat Rahmat Allah. Di sebabkan perjalanan dari Batang ber...eh eh salah.. Berjuntai Bestari ke KL boleh tahan jauhnya, kami singgah solat dan makan di Restoran Chan Abdullah di Wangsa Maju.

Kalau dah lapar, memang tak nampak apa dah. Ok saya order makanan macam biasa dan solat. Tetiba terperasan ada orang pandang2.. hehehe.. perasan lagi.. Aku yang perasan si pelakon yang baru ini tengah melepak di meja depan kami.. Alahaii tak hengat nama pulak dah.

Mamat ni korang kenalkan. Alahaii dia ada berlakon dalam cerita SPA Q tuh. Nama dia Dafi dan anak kepada Norish Karman. Hah comellah kan.. Tak paham. Erk..

Dan ada lagi sorang mamat ni saya pon tak hengat jugak nama dia. Tapi yang pasti dia ni dari anak wayang di Astro tu.

Boleh pulak nak berlakon depan kedai ni. Risau pulak kang tengah sedap makan di halaunya. Nasib tak adalah tapi tercelit pulak aku dan En. A dalam adegan tu. Ye kot!!! hehehe





Macam tak larat nak makan dah. Sebelum kami di halau baiklah kami keluar dari kedai ni. Tapi macam tak best je jadi pelakon ni. Memang berlakon lah pelakon ni..

Lots of luvs,
Dalee~~




2 comments:

sujairi said...

haha.. kalau aku kat tempat tu kompom buat muka seposen je... hehe

Anonymous said...

Lovely tajam posting. Tidak pernah berpikir bahwa itu adalah ini mudah. Extolment untuk Anda!.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails