Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

Winnie the Pooh~~

Salam Kasih Selasa Blogku...

Korang ingat, korang je ke nak tukar baju? Kamera kesayanganku pun nak tukar baju gak.. Ahad lepas selepas beli barang-barang dapur di TESCO, Me myself and En. A gi JUSCO Maluri plak lunch (Jgn tiru aksi malas memasak aku time weekend..muahahahha)... Selepas dah memenuhi seisi perut.. g la menyinggah kat expo canon + camera. Me myself xda benda yg nak beli almaklumla org kerja swasta..gaji lum masuk lagi.. lainla org government (EN.A) hahahahaha....

Kan aku dah kata dia dah usha head phone untuk berjogging... Me myself malas betul nak melayan kerenah En.A ni kalau beli barang.. semua jenama dia nak tanya, dia nak try, kalau dia rasa xberkenan memang dia xbeli.. Itu langsung dia xambil kira aku dok kat tepi tu tunggu dia beli barang, belum campur soalan yang bertalu-talu dia tanya kat Me myself macam gaya aku ni yg sales girl...belum campur dia suruh Me myself kena gayakan benda alah tu.. Kesudahannya xda maknanya nak beli.....

Cuba tiru macam Me myself kalau nak beli beli je haaaaaaaa..............



Tadaa..... cumelkan baju kamera kesayangku ini... Cuba teka berapa ringgit? RM12 jek.. kualiti die bagus...Actually lama dah nak cari casing camera ni. Kena protect skrin lcd tu.. Sebb dulu aku pakai baju mcm ni je...



Kalo pakai beg style mcm ni mesti cepat pecah skrin lcd camera...Ada cerita yg buat Me myself phobia... Sbbnya adik lelaki ku yg bersalah tauuuu... sapa suruh dia letak camera tu kat bawah handbreak... Ayah aku ngan gagah perkasa menekan handbreak tanpa perasan camera anak perempuannya ada di situ. Sekembali dirumah... Adik lelaki aku ni 'keri' nak tgk gambar yg di tangkap td.. Lepas tu kau pura2 kata camera Me myself xbleh buka.... Waaaaaaaaa lcd pecah dowh//////// Menangis air mata darah sekali pon xgunala... terbang duit aku RM130 g tukar LCD.. kunun lah dlm gerenti haaakk tuiii~~ kene derma jugala pada Olympus service centre tu... Sengal~

Aku tau korang semua kayo dgn duit adverstisement tu hehehhehehe korang ingat akak xtau ke.... so~ belila casing yg BAIK PUNYA~~ tok camera korang... dgn harga RM12...hahahhah dah habis dah expo tu... korang xdapat beli yg POOH punya... hehehhehehe

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails