Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

Pameran Perkahwinan Melayu Di Mid Valley 22hb April - 25hb April 2010

 

Korang tau ke ada pameran perkahwinan melayu tu.. Ha.. sesapa yg rase nak kelainan sikit bolehla kot.. nak g jengah2.. Me Myself pon dah teruja tahap 'ghairah' mengalahkan org nak kawen hujung bulan depan.. ahaks.. Selalunya penganjur untuk pameran perkahwinan ialah URBAN VIBE EVENT tp kali ini bukan ye... itula nampak kelainan yang sgt2.. semua booth2 tu me myself xpenah tgk... Hahahahhaha jgn ko nak tipu ye nyah....aku ambil yang UNIK je la tau...

Mari kita layan...

1. Custom design Air fresh

Pekebende ni nyah? Ala.. yg ala2 pewangi gitu ha... waduh.. sangatla kreatif nya nyah... Korang leh PAHATkan nama kat situ.. die kasi design cecantikla ngoiiii.. pastu mestila wangi...wah teruja gitu...




comelkan.. ala.. kalo korang yg suke tayang2 muka nak letak gambar korang PON BOLEEEHH..


2. Minuman ala2 champagne gitu.. HALAL style..(P bukan dr JAKIM..jgn tertipu nyah)

Air dibuat dr epal la kot xsilap aku.. siap tunjuk sijil HALAL die la.. ikut suka korangla..





Aku tau korang xsabar2 nak tgk pelaminkan?????

Pelamin sebenarnya banyak.. Tp aku ambil yg santek2 untuk tatapan umum jela.. yg dah biasa tgk tu korang leh la belek2 majalah pengantin.. wat penat aku je amikkan...

1. Konsep rambu ramba kot...



2. Konsep Arabian







3. Konsep pinky purple modern

 





4. Fairy tale style.. i liookkeeeeeeee .. =)









Penat aku dowh2 g sesorang.. siap xlunch sebb nak cover storie pameran ni.. hah cam wartawan hi**ra* plak..xkuase & xterlintas me myself nak jd wartawan hi**ra*. Pandai2la pilih, semua ade photo albumla, cake, cathering, travelling agent, dan ape2 lagi la.....Baru aku perasan baju perantin xbanyakla dieorg pamerkan... TP xsebesar mcm yg sebelum ni...kad kawen pon xbyk pilihan sgt...

p/s : aku BZ nak siapkan keje ni, karang kene marah ngan bos..

4 comments:

eila said...

tq dalie for update the event nie.. cantiklah pelamin yer semua.... nak kena turun niee.... :)

Athirah Rahim said...

adooii, thirah baru nak turun kl labour day ni. alamat memang xdpt la tgk pelamin yang comel2 ni semua.

btw, fairy tale style tu sangat menggugat hati huhu..

saya cik puan syaz said...

hie dalie dear.. i'm goole-ing the dais by dicky and found ur blog.. blh x kiranya i nk pinjam gambar dais by dicky itu utk i buat entry kat my blog.. http://mytrulymadlydeeply.blogspot.com

i'll put ur blog name as a credits.. ^_^
thanks in advance ehh for ur permission.. =)

Elya Roza said...

ruginye tak gi...bnyk pelamin lawa2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails