Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 19, 2010

Mee Rebus dan Satey!!!!

AHAD, 18.04.2010

Lokasi Kejadian : Satey Station, AMPANG
Tajuk : Makan2 bersama family...

Terjahan pas majlis "panaskan rumah", g plak satey station sbb ibu dah janji nak belanja makan... MANA BLEH TOLAK...hahahhaaha

Kiteorg pilih tempat diluar.. sbb ade kusi..

Teori ayah dan abah angkat aku : Kalo mkn duduk di meja mkn, senang mkn banyak sikit sebb perut xterganggu dan xtertahan.. so boleh belasahla ikut pilihan tekak..

Pilihan lebih selesa dok kat dlm... tp meja ala2 meja jepun gitu... so mungkin perut ayah dan abah tertahan la.. xleh mkn byk2...hehehheh

Sesampai nye aku dan En.A, familyku dan abah & mak (family angkat yg jaga time aku kecil2 dulu), kiteorg meng'order' cam xhengat... 100 cucuk satey ayam dan daging serta MEE REBUS nye 8 mangkuk. "Power" bak kata abah...Dan selepas solat maghrib lebik kurang 15 minit... Cucukan satey yg tinggal.......

 Beberapa cucuk boleh kira tu... (sila abaikan lidi di bawah milik aku...hehehehe) setelah dibelasah oleh family piranha....

Bukti sahih yg menunjukkan MEE REBUS nye sedap (aku xtipu dowh) seperti:

Tgk tgn adik aku tu kurus je.. selalunya die xpenah habis makan... tp ni mangkuk die yg kedua.....masih xpercaya?

Perebutan MEE REBUS antara ibu dan anak & adik beradik....Tgk adik aku yg perempuan(Siti) tuh makan dgn lahapnye... dan adik aku yg lelaki ni (Ameen) berdiri menunggu suapan seterusnya... Ibuku yg berbaju oren ialah PENAJA UTAMA...heheheh thanx ibu...

Pergaduhan antara Mak dan Abah, mula2 mak xnak hahahah "Abah baru suap 2 sudu, mak ko dah perabis kan sampai jilat mangkuk" hahahah Kata2 abah pas xdpt mkn untuk mangkuk yg ke 2..hahahaha

So mlm tuh aku balik ngan perut yg membuncit selepas menterdarah (ayat org melaka) dgn lahapnye...xlehla tunjuk gambar aku yg lahap tuh...hehehehe.. Pastu aku anta mak dan abah balik wangsa maju dan kami terus balik ke kosas layan mentor dan human target (bessssssssssstttttt) sambil perabih ais krim..(wahh..mkn lagi...)

Tido....
Dont miss me so much ya EN. A...


p/s En. A akan pergi berkursus demi untuk pejabatnya yg terchenta... di ulu.....entah xhengat plak...jgn nakal2..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails