Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

New Project - Dalee~cious|Taste me & Bite me [cup cakes and muffin]


Assalamualaikum dan aahhhaaaiiii~~~

***************************

"Apa perkembangan ko Dalee~~ selain kau pergi jalan-jalan cari makan..." Soalan paling kelako pernah di ajukan kepada akak. Buat kawan2 atau sesiapa jua yang meminati cup cakes dan muffin, akak telah melancarkan Dalee~~cious|Taste me & Bite me [cup cakes and muffin].


Buat B2B yang suwwiitttsss dan sesiapa yang chumeelll tu.. mari membuat tempahan hari ini.

sila kelik




Kenapa kamu.. kamu.. kamu.. perlu membuat tempahan kepada akak?

Kerana akak lebih mementingkan kualiti cup cakes serta design yang unik/cumel2 untuk penggemar cup cakes.. No No No copycat ok. Design sendiri, buah idea sendiri ok.


Apa lagi yang istimewa?


Kamu.. Kamu.. Kamu.. berpeluang mendapat VOUCHER RM1 setiap pembelian minimum RM30 hengget ke atas dan RM10 seterusnya. Contohnya begini, Bruno Mars membuat tempahan carrot cup cakes with creamy cheese 16 pcs = RM40 hengget. Bruno Mars telah berpeluang mendapat RM1 + RM1.. Selepas seminggu, beliau telah membuat tempahan lagi untuk candy cup cakes 16 pcs = RM40 dan beliau ingin menebus VOUCHER tersebut sebanyak RM2 (RM1+RM1). Oleh itu jumlah yang perlu Bruno Mars bayar ialah RM38. Daripada jumlah tersebut RM38, Bruno Mars layak lagi untuk mendapat sekeping lagi VOUCHER berjumlah RM1.  <---- seronokkan? sambil makan sambil kumpul.. Thanx brada Bruno jadi model contoh..





Setiap Voucher mempunyai No. Siri dan nama penerima. Setiap kali penebusan, sila scan/tangkap gambar dan email kepada Dalee~~cious. Akak akan semak dengan rekod pemberian voucher. hehehehe No No No tipu2.

Penatlah cite ..... jenguklah blog Dalee~~cious. Pasti meliurkan anda.



Ya Allah..permudahkanlah segala urusanku. Hanya padaMu yang tahu terbaik untukku.


Lots of luv,
Dalee~~



0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails